معرفی کمپین های رپورتاژ آگهی
نوشته شده توسط : unexer

کمپین به چه معنی است؟ چرا این کلمه زیاد به گوش شما خورده است؟ آیا فقط کمپین های تبلیغاتی وجود دارند!؟ در چه صورتی یک کمپین موفقیت آمیز خواهد بود. کلمه ی انگلیسی Campaign در لغتنامه با تعاریف اعزام سپاه، سفر درون مرزی و یک سری عملیات جنگی علیه دشمن ترجمه شده است. خب دلیل استفاده های زیاد و آشنا بودن گوش شما مشخص شد. در واقع نزدیکترین مفهوم به کمپین در زبان فارسی همان رشته عملیات است با این تفاوت که همیشه قرار نیست درگیری با دشمن وجود داشته باشد. در این مقاله ی کوچک  ما می خواهیم، کمپین رپورتاژ آگهی را به عنوان یک زنجیره ای از تبلیغات به حضور شما تعریف نماییم. با استفاده از کمپین رپورتاژ آگهی شما می توانید اهداف عظیمی را هم از لحاظ مادی و هم از نظر مارکتینگ به دست بیاورید. فراموش نکنید که مورد دوم هم قرار است به اولی کمک کند و بازاریابی در آخر پول را به حساب شما می آورد. پس از رپورتاژ خبری نهایت استفاده را ببرید.

کمپین رپورتاژ آگهی

خود رپورتاژ آگهی به چه معناست 

اگر نمی دانید که کمپین رپورتاژ آگهی چیست و چگونه عمل می کند اول باید با خود رپورتاژ آشنا شوید. شاید نزدیک 15 سال است که من هر وقت در حال جستجو در اینترنت هستم، مواردی مثل تبادل لینک یا خرید بک لینک از جلوی دید من عبور کرده است. چرا در دهه ی 80 و اوایل 90 تبادل لینک انقدر پر طرفدار بود؟ پاسخ واضح است، موتور های جستجو و در صدر آنها گوگل با این پیوندهای خارجی ارزش سایت شما را می سنجیدند.

بهترین کمپین رپورتاژ آگهی

 در مورد خرید بک لینک هم همین اتفاق می افتاد و همچنان هم تکرار می شود؛ منتها در خرید بک لینک این رابطه یک طرفه بود و فقط لینک شما درون سایت مرجع قرار می گرفت. تبادل لینک در حال حاضر با جریمه ی گوگل روبرو می شود ولی خرید بک لینک در صورت جریمه می شود که قابل شناسایی باشند؛ بله قابل شناسایی بودن موضوعی است که در مورد کمپین رپورتاژ آگهی هم قابل اثبات نیست. یک وب سایت خبری جامع می تواند راجع به هر کسب و کاری صحبت کند. اگر دوست داشته باشند لینک سایت آنها را هم در مطلب قرار دهند. این کار قرار نیست در همه ی پست های خبرگزاری تکرار شود یا با تعداد بسیار زیادی پیوند (link) شکل بگیرد. 

چه طور یک کمپین رپورتاژ آگهی راه اندازی می شود؟

در هر فروشگاهی معمولا برای خرید عمده قیمت کمتری در نظر میگیرند و برای مشتری به صرفه تر است؛ هدف کمپین رپورتاژ آگهی فقط این نیست، کمپین رپورتاژ یعنی شما به جای یک شانس چند شانس برای بالاتر رفتن رتبه ی سایت و دریافت بک لینک ارزشمند خواهید داشت. کاری که از یک کمپین رپورتاژ آگهی بر می آید، تقریبا با هیچکدام از روش های سئو خارجی برابر نیست. مهم ترین چیز این است که وقتی می خواهید یک کمپین رپورتاژ آگهی شامل چند رپورتاژ داشته باشید، با یک کارشناس مشورت کنید تا هم انتخاب های جامع تری داشته باشید و هم از قدرتمندترین ها و مرتبط ترین ها استفاده کنید. ایران رپورتاژ با وجود کارشناسان با تجربه در زمینه سئو، تولید محتوا و خرید رپورتاژ آگهی به شما کمک خواهد کرد. برای راه اندازی کمپین با ایران رپورتاژ تماس بگیرید.

 





:: برچسب‌ها: کمپین رپورتاژ آگهی , ایران رپورتاژ , رپورتاژ آگهی , رپورتاژ خبری ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: